Пошуковий запит: (<.>A=Чепок О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Чепок О. О. Поліпшення укологічної ефективності судна як умова фрахтування (на прикладі балкеру класу Capesize) [Електронний ресурс] / О. О. Чепок, М. М. Паладий // Судовождение. - 2013. - Вып. 22. - С. 219-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sudovozhdenie_2013_22_25
|
2. |
Большаков В. И. Текстурные характеристики толстолистового проката стали 06Г2МТФБР [Електронний ресурс] / В. И. Большаков, А. А. Брюханов, С. И. Иовчев, О. Л. Чепок // Металознавство та термічна обробка металів. - 2009. - № 3. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtom_2009_3_4
|
3. |
Чепок О. О. Асимптотичнi зображення розв’язкiв диференцiальних рiвнянь другого порядку з швидко та правильно змiнними нелiнiйностями [Електронний ресурс] / О. О. Чепок // Нелінійні коливання. - 2017. - Т. 20, № 4. - С. 549-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NeKo_2017_20_4_13
|
4. |
Чепок О. Особистісно зорієнтовані методи навчання у курсі загальної фізики для студентів напряму підготовки Фізика [Електронний ресурс] / О. Чепок // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(3). - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(3)__30
|
5. |
Чепок О. О. Асимптотичні зображення швидко змінних розв’язків диференціальних рівнянь другого порядку з швидко та правильно змінними нелінійностями [Електронний ресурс] / О. О. Чепок // Математичні методи та фізико-механічні поля. - 2018. - Т. 61, № 2. - С. 26-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMPhMP_2018_61_2_5 Одержано необхідні та достатні умови існування <$EP sub omega ~(Y sub 0 ,~Y sub 1 ,~lambda sub 0 >)-розв'язків одного класу диференціальних рівнянь другого порядку зі швидко та правильно змінними нелінійностями, що є природним узагальненням попередніх досліджень В. М. Євтухова та його школи. Встановлено асимптотичні зображення таких розв'язків і їх похідних першого порядку.
|
6. |
Синюкова О. Особливості застосування інноваційних методів навчання під час фахової підготовки майбутніх вчителів математики [Електронний ресурс] / О. Синюкова, О. Чепок // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 314-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
7. |
Чепок О. О. Асимптотичні зображення повільно змінних роз'язків двочленних диференціальних рівнянь другого порядку з нелінійностями різних типів [Електронний ресурс] / О. О. Чепок // Буковинський математичний журнал. - 2016. - Т. 4, № 3-4. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmj_2016_4_3-4_28
|
8. |
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Синюкова, О. Чепок // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. 7. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_7_10
|
9. |
Синюкова О. М. Практико-орієнтована форма організації процесу навчання як необхідна передумова опанування конструктивних елементів евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Синюкова, О. Л. Чепок // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 4. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_4_19 Умовиводи конструктивного характеру аксіоматичної теорії евклідової геометрії (ЕГ) утворюють так звану елементарну ЕГ (ЕЕГ), положення якої складають основну частину освітнього контенту курсів геометрії закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО). Якщо навчальний предмет, сформований на базі певної аксіоматичної теорії, містить суттєву кількість елементів саме її конструктивної (елементарної) складової, то опанування контенту цієї складової без організації у визначеному розумінні практико-орієнтованого процесу навчання представляється неможливим. Форми, прийоми та методи подібного навчання змінюються, у першу чергу, завдяки невпинному прискоренню науково-технічного прогресу. Дослідження доцільних сучасних форм, прийомів і методів упровадження практико-орієнтованого навчання (ПОН) під час опанування у ЗЗСО визначених навчальною програмою елементів ЕЕГ представляється задачею вельми актуальною. Для проведення досліджень використано як теоретичні методи, насамперед, пов'язані з аналізом відповідних інформаційних джерел, так і емпіричні, які базуються на власному практичному досвіді та дискусійного характеру обговореннях визначених вище питань із вчителями-практиками. Наведено та проаналізовано конкретні доцільні форми, прийоми та методи ПОН по відношенню до елементарної складової систематичних курсів ЕГ ЗЗСО. У широкому розумінні ПОН передбачає отримання нових знань, умінь і навичок як результат власної свідомої активної діяльності. А така діяльність, як і кожна діяльність людини, є покроковою, конструктивною за своєю сутністю. Звідси випливає, що якісне опанування визначених навчальною програмою розділів ЕЕГ як відповідних конструктивних складових ЕГ вимагає організації всього освітнього процесу саме у вигляді практико-орієнтованої системи навчання. На підставі обгрунтувань теоретичного характеру практико-орієнтовану у широкому розумінні форму організації процесу навчання представлено як необхідну передумову вдалого опанування положень ЕЕГ у ЗЗСО, розкрито напрямки організації відповідної цілісної системи ПОН. Подальші дослідження можна спрямувати на створення конкретних практичних рекомендацій для відповідної категорії освітян.
|
10. |
Чепок О. О. Асимптотичнi зображення розв’язкiв з повiльно змiнними похiдними диференцiальних рiвнянь другого порядку з правильно та швидко змiнними функцiями [Електронний ресурс] / О. О. Чепок // Дослідження в математиці і механіці. - 2018. - Т. 23, Вип. 2. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmm_2018_23_2_11
|
11. |
Синюкова О. М. Щодо сутності, місця, ролі і характеру задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Синюкова, О. Л. Чепок // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 191. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_38
|
12. |
Петренко О. Щодо розробки факультативного курсу з елементів теорії диференціальних рівнянь для учнів закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Петренко, О. Чепок // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 2. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_2_9
|
13. |
Чепок О. О. Асимптотичні зображення правильно змінних Pω(Y0,Y1,λ0)-розв’язків диференціального рівняння другого порядку, яке містить добуток різного типу нелінійностей від невідомої функції та її похідної [Електронний ресурс] / О. О. Чепок // Нелінійні коливання. - 2022. - Т. 25, № 1. - С. 133-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NeKo_2022_25_1_13
|